Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~KejK | użytkownik

imię i nazwiskoK.E.J.K. adreslodz/londyn/trochę Turcja zarejestrowany05.11.2005 @13:05:22 ostatnio na stronie02.06.2017 @18:32:19

"To nie tak, że boję się umrzeć.
Po prostu nie chciałbym być w pobliżu, kiedy to się stanie." W.A.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu2639268
digarty84 komentarze1294 posty na forum0

komputer / sprzęt
różnie bywa

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~newImage    21.10.2007 @00:40:46
thx, witam Łódź
~bartolo    21.10.2007 @00:20:25
dzięki...
^LdzW    21.10.2007 @00:18:07
~siaciamek    24.08.2007 @16:31:06
mnie sie udal tez dobrze, wczoraj wrocili chlopaki, wiec pojechalismy do grotnik to oblac, dzis ide na grilla i nie mam sily i ochoty pisac na sztabe, ale w koncu musimy to napisac, daje ci buziaka i odliczam dni do twojego powrotu
_______
"Successes only last until someone screws them up. Failures are forever."
~siaciamek    18.08.2007 @14:46:12
no jasne, ze musimy sie napic piwka i gadac, gadac gadac....napisz mi kiedy wracasz, to moze uda mi sie zorganizowac jakies powitanie z fafarami buziaka ci daje i wysylam na maila k.kasinska@onet.eu fotki z Tarify buuuzi
_______
"Successes only last until someone screws them up. Failures are forever."
~siaciamek    13.08.2007 @20:52:07
buziaki z przepieknej Hiszpanii, tu jest tak pieknie, jak chcesz to zobacz sobie u mnie na gronie zdjecia nie moge sie doczekac twojego powrotu, zebysmy sie napiły jak ludzie piwka dobrego, polskiego buuuzi kochanie ty moje, trzymaj sie i pozdrow reszte cmok cmok, pozdrowienia od wszystkich ziomków, którzy są tu ze mną
_______
"Successes only last until someone screws them up. Failures are forever."
~remas    06.07.2007 @23:08:31
Czesc-niezla laska z Ciebie,i masz fjne foty.,Pa
_______
Pozdrawiam gorąco. Remigiusz Sitek
~Efemeryda    29.06.2007 @09:24:07
Dzięki
_______
„Nawet sprzeciwiać się życiu, dyskutować z nim, udowadniać życiu jego bezsens - nie można inaczej, tylko żyjąc.” Mrożek
~joda    27.06.2007 @19:23:37
dzieki bardzo
~xfuckingreatex    29.05.2007 @22:18:45
w jednym z digartów napisałaś że niektózy się czepiają przepaleń zbytnio zgadzma się z tobą. a po za tym jak tu jestem obejrze sobie prace chyba nie masz nic przeciwko :P
+januszwojcik    20.05.2007 @07:50:36
+januszwojcik    19.05.2007 @23:36:44
ależ proszę bardzo - możesz sie powysmętniać
~Quetzalcoatl    19.05.2007 @23:19:02
już się teraz nie wycofuj z tego zafascynowania Dalim i jego obrazami
~Quetzalcoatl    19.05.2007 @23:13:55
no i miał znakomite wąsy...
~Quetzalcoatl    19.05.2007 @23:09:29
Salvadora średnio lubiam. Kiedyś bardziej. Ogólnie mało zabawy formą u niego. Takie sztywne to malarstwo, zagadane na śmierć. A że bliżej mi do formalistów niż "treściowców" to i lubić Salvadora mi ciężko.
~Quetzalcoatl    19.05.2007 @22:46:48
no kopę lat. nie widziałem cię tu masę czasu.
~Quetzalcoatl    19.05.2007 @22:42:15
~michal697    16.05.2007 @22:30:02
dzięki wielkie
^Rorkas    10.05.2007 @16:40:02
dziekuje za odwiedziny i komentarze bardzo mi milo
_______
a melting star run through my fingers
-chaotic    01.02.2007 @00:49:04
moze i nie doceniona. Ale dlatego ze wrzucam je po północy a nie o 11 rano. Może. Najbardziej wazna jest moja satysfakcja ze zdjecia. A jak sie podoba to git
~ZagranicznyInwestor    30.01.2007 @17:49:40
tez uwielbiam jego filmy,zreszta tak jak reszty tworcow ktorych masz w ulubionych. pozdrawiam!
~siaciamek    11.01.2007 @22:54:38
nareszcie się coś u ciebie dzieje...jestem dumna hehe
_______
"Successes only last until someone screws them up. Failures are forever."
~jaceko    11.01.2007 @07:26:38
~Kristop    11.01.2007 @00:20:48
dzięki bardzo
_______
...Pamięci moja, widzień mych zwierciadło, Dzisiaj się mocy twej objawić muszą. Ty, co mię wiedziesz w krainę przepadłą...
~malenaw    10.01.2007 @00:16:33
dziękuje ;]

ps. interesująca galeria, chyba musze tu częściej bywać
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 11 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt